Despre etapele de constituire și promovare eficientă a unui brand de îmbrăcăminte ne vor vorbi reprezentantele agenției de presă Fashion Guide Moldova:
Doina Popov – Cofondator, stilist și jurnalist de modă;
Elena Ganciucova – Director Publicitate și PR;
Svetlana Postolachi – Cofondator, project și social media manager;
În cadrul workshopului „Create it. Promote it. Sell it. ” vor fi abordate următoarele subiecte:
PARTEA I „Create it”
Speaker – Doina Popov
-Analiza pieții, tendințelor și a publicului țintă.
– Stofe, nuanțe, printuri, forme. De ce factori trebuie să ții cont atunci când le alegi? Care sunt riscurile alegerilor subiective?
-Importanța istoriei din spatele brandului.
-Imagine, Lifestyle, Stilistică. Importanța lookbook-urilor și campaign-urilor.
-Rolul fotografilor, stiliștilor, modelelor și decoratorilor în crearea unui produs calitativ.
-Designer vs Stilist. Concurență sau cooperare?
PARTEA II „Promote it”
Speaker – Elena Ganciucova
– Cine sunt clienții tăi?
– Cine sunt concurenții tăi?
– Unde mergi să promovezi colecția ta?
– Pilonii iMarketing: Product. Price. Placement. Promo.
– Fenomenul “Cheap Blogging.”
PARTEA III „ Sell it (online).”
Speaker – Svetlana Postolachi
– Importanța unui website cu posibilitatea vânzărilor online. Avantaje/Dezavantaje.
– Elementele obligatorii și cele inutile pe platforma web a brandului.
– Importanța rețelelor de socializare.
– Cum creăm corect imaginea brandului pe rețele de socializare?
-Cum facem vânzări prin intermediul rețelelor de socializare?
– Cum administrăm corect rețelele de socializare pentru a avea un impact maxim și un feedback sporit de la utilizatorii din mediul online?
Workshop-ul este realizat în colaborare cu proiectul ZipHouse.
Detalii: Facebook Event