Karl Lagerfeld a lansat o nouă colecţie vestimentară inspirată de felina sa Choupette

Uneori, inspirația pentru modă nu cunoaște limite. De acest lucru a dat dovadă designer-ul de la Chanel, Karl Lagerfeld. Dragostea infinită pentru pisica lui, pe nume Choupette, l-a făcut să lanseze o mini-colecţie vestimentară inspirată de felina sa. Colecţia cuprinde maiouri, hanorace şi ghete cu imprimeuri amuzante, poşete şi huse pentru gadget-uri în forma portretelor lui Karl şi  Choupette, clutch-uri şi chipiuri cu urechiuşe.

1

Sursa foto: www.ekaterinalukina.com

Print-urile au fost elaborate de către pictoriţa Tiffani Cooper, care a ilustrat într-un mod caricaturist și amuzant prietenia dintre Karl şi pisica lui. Astfel, pe produse se pot observa scene în care aceştia se plimbă cu rolele, dansează, cântă la chitară sau gustă din dulciuri. Hainele şi accesoriile vor putea fi procurate în magazinul parisian Colette, dar mai pot fi achiziționate și online. Preţul pieselor variază de la 50 la 200 de euro.

KL05021924 KL05021939_2 KL05021954_2 KL05021975_2 KL05021982 KL05021986 KL05022006_2 KL05022046_2 KL05022057-1 KL05022062-1 KL05022081-1 KL05022090-1 KL05022161+IPHONE KL10022402 KL10022406 Tiffany_Cooper_DEF_5022_3-feat

Patrupeda Choupette este una dintre cele mai populare animale de pe glob, aceasta participând în calitate de model în campaniile publicitare pentru „Opel Corsa” şi  brand-ul japonez de produse cosmetice „Shu Uemura”. De asemenea, pisica deţine un profil pe reţeaua de socializare Twitter, care numără peste 47 de mii de abonaţi, dispune de o carte biografică, iar în anul 2014 i-a adus lui Karl Lagerfeld un venit de 3 milioane de euro.

Sursa foto: www.karl.com

Autor: Cristina Lupu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Find Us

Address
123 Main Street
New York, NY 10001

Hours
Monday—Friday: 9:00AM–5:00PM
Saturday & Sunday: 11:00AM–3:00PM

More Stories
Ana’s Diary / Fabulous