Ana Popova, designer-ul de bijuterii al mărcii „Ana Popova”, brand-ul Marin’elle și Natalya Maskvina și-au prezentat colecțiile pentru sezonul primăvară – vară 2015 la expoziția internațională profesională de bijuterii „BIJORHCA” din Paris.
Între 23-26 ianuarie 2015, în cadrul complexului expozițional Paris Expo Porte de Versailles (Paris, Franța), a avut loc expoziția anuală internațională dedicată bijuteriilor și accesoriilor – „Bijorhca”, unde toți doritorii au avut posibilitatea să cunoască bijuteriile din noile colecții, dar și să le procure la prețuri atractive.
În cadrul expoziției au participat peste 500 de designeri din 50 de țări ale lumii. Expoziția a cuprins cinci zone tematice, reflectând astfel tendințele actuale din industria bijuteriei: „Nomade Trip”, „Blanc Romantique” și „Hippie Chic”.
Expoziția a fost împărțită în 5 compartimente precum: „Cream by Bijorhca”, „Fashion Village”, „Precious Village”, bijuterii de designer și bijuterii fantezie, bijuterii Haute Couture și multe altele.
Vizitatorii de bază ai expoziției sunt stiliști, designeri vestimentari, critici de modă, buyeri, reprezentanți de comerț ale rețelelor de retail și pur și simplu amatorii de bijuterii.
Scopul de bază al expoziției este prezentarea tendințelor în modă și promovarea celor mai talentați designeri, la fel și dezvăluirea noilor nume în acest domeniu.
Top seller-ul în cadrul acestei expoziții, din colecția SS 2015 al Anei Popova, a fost modelul „Ofelia”, „Ilinca” și „Jane”, deoarece aceste modele conțin elemente precum broderia și șnurul din piele, dar și elemente florale din pânză, care sunt de fapt ingridientele must have al unei bijuterii pentru sezonul SS 2015.
Cele mai solicitate culori au fost nuanțele de orchid cu verde, roșu cu verde, mint cu roz, negru și albastru azuriu.
Colecția designer-ului autohton Ana Popova, a fost special creată pentru expoziție, ținând cont de tendințele pentru sezonul cald. Aceasta a ieșit în evidență datorită stilului „French Province”.
Datorită participării cu succes la expoziția dată, bijuteriile „Ana Popova” deja au apărut în vânzare în buticurile și galeriile de artă din Germania, Japonia, Finlanda, Polonia, Franța, Rusia, Africa de Sud, Belgia, Norvegia, Danemarca, Myamar și Olanda.
Precizăm că participanții Ana Popova, Marin’elle și Natalya Maskvina sunt printre producătorii locali de accesorii susținuti de USAID CEED II – proiectul care se ocupă de dezvoltarea și promovarea brandurilor autohtone.