Creatoarea de modă Elena Zbârnea și arhitecta Natalia Belousov au organizat în acest weekend „Târgușorul by Malikà”, unde au fost expuse în vânzare bijuterii statement, haine și încălțăminte la prețuri avantajoase. Toți oaspeții au avut parte de o atmosferă caldă și prietenoasă.
Cele mai fidele fashioniste au venit la târg cu mult mai devreme de deschiderea acestuia pentru a procura bijuteriile sale preferate. Acestea au fost aduse de la producătorii de bijuterii pentru branduri ca J. Crew și Zara. Prețurile bijuteriilor au variat de la 90 la 480 lei.
Pe lângă bijuterii, a fost pusă în vânzare și renumita rochie infinită a Elenei Zbârnea dar și articole vestimentare în stil casual oferite de Tatiana Buga.
Fashion Guide a aflat că „Târgușorul By Malikà” a fost organizat cu scopul prezentării noii agenții de decor „Malikà – indoor and outdoor decorations”. Fiind curioși despre ce este vorba, am realizat un mic interviu cu una din fondatoarele agenției Elena Zbârnea.
Povestește-ne despre agenția pe care ai deschis-o…
Malikà este o fuziune a capacităților a două prietene: eu, designer de profesie și Natalia Belousov, arhitectă. Această idee s-a copt de ceva timp, chiar înainte să-mi deschid casa de modă. Apoi, Nata a fost selectată pentru o bursă și a plecat la studii în China. Acum, că a revenit, ne-am gândit să facem primul decor comun. Am realizat decorații pentru o nuntă în aer liber, după care a mai urmat o serie de aranjamente pentru diverse evenimente și ședințe foto. Pe lângă clasicul pachet de decor pentru evenimente, Malikà își propune să vină și cu design interior, pentru că acesta este asul din mâneca Natei.
Cum a venit ideea?
Ideea a venit într-o seară de iarnă, când discutam despre pasiuni. Dat fiind faptul că mă număr printre norocoșii pentru care marea pasiune este și profesie – moda și pictura, mereu am căutat un hobby cu ajutorul căruia să mă pot detașa. Un astfel de hobby am avut în copilărie și anume aranjamentele florale. De cealaltă parte Nata este arhitectă și e pasionată de tot ce ține de designul interior. Iată așa, alte două hobby-uri au devenit un proiect comun, care la moment ne face plăcere și aduce bani.
De ce Malikà?
Malikà este un nume de fată care ne-a atras atenția. Nu am așteptat mult și i-am găsit un font potrivit, care în scurt timp s-a transformat într-un logo.
Cum faceți rost de decorații?
Am adunat o multitudine de obiecte în arsenal. Unele le-am făcut de sine stătător, cum ar fi 100 metri de stegulețe superbe sau 250 de păsări origami, care ne înfrumusețează și acum biroul.
Mai multe informații despre agenția de decor a Elenei Zbârnea și a Nataliei Belousov aflați pe pagina de facebook MalikaDecor.
Interviu realizat de Svetlana Postolachi
Foto: Constantin Dimitrenco