Uneori, inspirația pentru modă nu cunoaște limite. De acest lucru a dat dovadă designer-ul de la Chanel, Karl Lagerfeld. Dragostea infinită pentru pisica lui, pe nume Choupette, l-a făcut să lanseze o mini-colecţie vestimentară inspirată de felina sa. Colecţia cuprinde maiouri, hanorace şi ghete cu imprimeuri amuzante, poşete şi huse pentru gadget-uri în forma portretelor lui Karl şi Choupette, clutch-uri şi chipiuri cu urechiuşe.
Sursa foto: www.ekaterinalukina.com
Print-urile au fost elaborate de către pictoriţa Tiffani Cooper, care a ilustrat într-un mod caricaturist și amuzant prietenia dintre Karl şi pisica lui. Astfel, pe produse se pot observa scene în care aceştia se plimbă cu rolele, dansează, cântă la chitară sau gustă din dulciuri. Hainele şi accesoriile vor putea fi procurate în magazinul parisian Colette, dar mai pot fi achiziționate și online. Preţul pieselor variază de la 50 la 200 de euro.
Patrupeda Choupette este una dintre cele mai populare animale de pe glob, aceasta participând în calitate de model în campaniile publicitare pentru „Opel Corsa” şi brand-ul japonez de produse cosmetice „Shu Uemura”. De asemenea, pisica deţine un profil pe reţeaua de socializare Twitter, care numără peste 47 de mii de abonaţi, dispune de o carte biografică, iar în anul 2014 i-a adus lui Karl Lagerfeld un venit de 3 milioane de euro.
Sursa foto: www.karl.com
Autor: Cristina Lupu